کتابخانه عمومی نیمروز زابل


آخرین مطالب

تقدیر از فعالان فرهنگی

شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۳۶ ق.ظ

مراسم تقدیر از فعالان فرهنگی در سمن های اداره ورزش و جوانان زابل

در این مراسم که با حضور جناب آقای گلشاهی معاونت محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان زابل، مسئول محترم کتابخانه عمومی نیمروز شهرستان زابل و سایر فعالین فرهنگی سمن مردم نهاد طراوت نسیم کویر روز پنجشنبه ۲۳ بهمن ماه در خانه جوانان شهرستان زابل برگزار شد، از فعالین فرهنگی و ورزشی تجلیل گردید.

در ابتدای جلسه جناب آقای گلشاهی به ایراد سخنرانی پرداختند و ضمن تقدیر و تشکر از فعالین در این سمن سخنانی پیرامون نقش این سمن مردم نهاد در جامعه بیان کرد.

در ادامه برنامه کادر فرهنگی و ورزشی هرکدام به معرفی خود و فعالیت هایی که انجام داده بودند پرداختند از جمله مسئول کتابخانه عمومی نیمروز شهرستان زابل ضمن تشکر به معرفی و نقش کتابخانه های عمومی به عنوان یک نهاد فرهنگی با هدف فرهنگ سازی کتاب و کتابخوانی در جامعه و فعالیتهای فرهنگی انجام شده ما بین این دو نهاد فرهنگی به معرفی کتابخانه های عمومی سطح شهرستان زابل پرداخت.

در انتهای برنامه از فعالان فرهنگی ، ورزشی و مسئول کتابخانه عمومی نیمروز تقدیر به عمل آمد عکس یادگاری  پایان بخش این مراسم بود.

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۲۵
مهین آبیل کاظمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی