کتابخانه عمومی نیمروز زابل


آخرین مطالب

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

اداره کتابخانه های عمومی با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری زابل به مناسبت بیست و پنجمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی مسابقه خلاصه نویسی با سه عنوان کتاب: معجزه پنج دلار، ببخشید شما ثروتمندید و کدوک باهوش شما برگزار می نماید. به برگزیده گان مسابقه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد. علاقه مندان می توانند جهت گرفتن کتاب و فرم مسابقه به کتابخانه عمومی نیمروز مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32224433 تماس بگیرند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۶ ، ۱۲:۰۹
مهین آبیل کاظمی

این طرح که با همکاری اداره کتابخانه های عمومی زابل و اعضای کتابخانه ها صورت می گیرد، با شعار هر عضو یک گل سعی دارد تا فضای کتابخانه ها را با استفاده از گل شاداب سازی نماید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۶ ، ۱۰:۴۲
مهین آبیل کاظمی

به اطلاع کلیه اعضای محترم کتابخانه می رساند کتابخانه روزهای شنبه و یکشنبه مورخ 27 و 28 آبان 1396 تعطیل می باشد.

ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز وفات رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، بدینوسیله به اطلاع می رساند با توجه به موافقت دبیرکل محترم جهت شرکت هرچه باشکوه‌تر همکاران در مراسم های عزاداری، کتابخانه های عمومی سراسر کشور روز شنبه مورخ 27/8/96 تعطیل می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۶ ، ۱۰:۲۸
مهین آبیل کاظمی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مراسم بزرگداشت روز «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» همزمان با پنجمین روز از بیست و پنجمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، با تقدیر از کتابداران برگزیده کشور برگزار می‌شود.

در این مراسم که از ساعت ۱۴:۳۰ با حضور جمع کثیری از مدیران و مسئولان فرهنگی، کتابداران و سایر فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود، سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمشید جعفرپور، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور سخنرانی می‌کنند.

مجموعه برنامه‌های بزرگداشت روز «کتاب، کتابخوانی و کتابدار»، با شعار «آینده روشن با خانواده کتابخوان» در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از ۲۰ تا ۱ آذرماه برگزار می‌شود. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۶ ، ۱۰:۲۵
مهین آبیل کاظمی

به اطلاع کلیه همشهریان محترم زابل می رساند به مناسبت هفته کتاب، کتاب خوانی و کتابدار، روز چهارشنبه مورخ 24 آبان ثبت نام در کلیه کتابخانه های عمومی شهر به صورت رایگان انجام می گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۶ ، ۱۰:۱۳
مهین آبیل کاظمی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، طرح کتاب‌خوان آبان ماه با معرفی ۴ کتاب در کتابخانه‌های سراسر کشور آغاز به کار کرد که بر این اساس کتاب «روز خدا» نوشته سید محمد هاشم پوریزدان‌پرست از انتشارات سوره مهر با موضوع تسخیر لانه جاسوسی، «خُلق عظیم پیامبر اعظم» نوشته علی احمدی‌خواه از انتشارات مسجد مقدس جمکران با موضوع زندگی و زمانه پیامبر گرامی اسلام برای بزرگسالان، کتاب ۵ جلدی «پیامبر و قصه‌هایش» نوشته غلامرضا حیدری ابهری از انتشارات جمال شامل داستان‌هایی از زندگی حضرت محمد(ص) برای کودکان و نوجوانان و همچنین رمان «اشکانه» نوشته ابراهیم حسن‌بیگی از انتشارات قدیانی با موضوع دفاع مقدس ویژه طرح کتاب‌خوان آبان‌ماه معرفی شدند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۶ ، ۱۰:۰۷
مهین آبیل کاظمی