کتابخانه عمومی نیمروز زابل


آخرین مطالب

۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

به اطلاع مراجعه کنندگان و دوستداران کتاب و کتابخوانی می رساند، نظر به برگزاری کلاسهای آموزشی برای کارکنان نهاد کتابخانه های عمومی استان سیستان و بلوچستان در زاهدان، کتابخانه عمومی نیمروز زابل در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 28 و 29 فروردین 1397 فقط در شیفت صبح و تا ساعت 13:30 باز بوده و در شیفت عصر تعطیل می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۷ ، ۱۴:۵۴
مهین آبیل کاظمی

جمع خوانی کتاب پیشوای بخشنده نوشته حسین صالح توسط اعصای فعال کتابخانه عمومی نیمروز زابل  و اراﺋه توضیحات درخصوص خدمات بخش کودک کتابخانه ها انجام گردید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۷ ، ۱۴:۴۵
مهین آبیل کاظمی



به مناسبت فرارسیدن روز هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهادت سید مرتضی آوینی (20 فروردین) نمایشگاه کتابی با موضوع هنر دینی و آثار شهید آوینی در محل کتابخانه عمومی نیمروز زابل برپا گردیده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۷ ، ۱۴:۴۲
مهین آبیل کاظمی

کتاب‌های «شما که غریبه نیستید»، «علی(ع) از زبان علی(ع)؛ (زمانه و زندگی امیرالمؤمینی علیه السلام از زبان خودش)»، «چگونه کتاب بخوانیم» و «شنگال» در قالب طرح کتاب‌خوان فروردین‌ماه ۱۳۹۷ برای علاقه‌مندان به کتابخوانی معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با فرارسیدن نخستین ماه از سال ۱۳۹۷، طرح کتاب‌خوان فروردین‌ماه با معرفی ۴ اثر «شما که غریبه نیستید» نوشته هوشنگ مرادی کرمانی، «علی(ع) از زبان علی(ع)؛ (زمانه و زندگی امیرالمؤمینی علیه السلام از زبان خودش)»، نوشته محمد محمدیان، «چگونه کتاب بخوانیم» نوشته مارتیمر جی آدلر و چارلز لینکلن ون دورن و ترجمه محمد صراف تهرانی و «شنگال» نوشته کیو مکلیر و ترجمه زهره پریرخ، به علاقه‌مندان مطالعه و کتابخوانی معرفی شد.


شما که غریبه نیستید

 نام نویسنده: هوشنگ مرادی کرمانی

 ناشر: نشر معین

تعداد صفحات: ۳۵۴


علی(ع) از زبان علی(ع) (زمانه و زندگی امیرالمؤمینی علیه السلام از زبان خودش)

نویسنده: محمد محمدیان

 انتشارات: دفتر نشر معارف

تعداد صفحات : ۶۱۲


چگونه کتاب بخوانیم

 نوشته مارتیمر جی آدلر و چارلز لینکلن ون دورن و ترجمه محمد صراف تهرانی

ناشر: مؤسسه چاپ و نشر آستان قدس رضوی

 تعداد صفحات: ۴۲۴


شنگال

 نویسنده: کیو مکلیر

 مترجم: زهره پریرخ

 انتشارات: فاطمی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ فروردين ۹۷ ، ۱۰:۴۰
مهین آبیل کاظمی

پیرو بخشنامه نهاد کتابخانه های عمومی کشور، ساعات کاری کتابخانه عمومی نیمروز زابل در شش ماهه اول سال 1397 به شرح زیر می باشد:

شنبه تا چهارشنبه : 7 صبح تا 7 عصر

پنج شنبه: 7صبح تا 12:30 ظهر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ فروردين ۹۷ ، ۱۰:۲۲
مهین آبیل کاظمی



به مناسبت ولادت با سعادت اولین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی (ع)، نمایشگاه کتابی در همین زمینه در کتابخانه عمومی نیمروز برپا گردیده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ فروردين ۹۷ ، ۱۷:۴۹
مهین آبیل کاظمی