کتابخانه عمومی نیمروز زابل


آخرین مطالب

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

چهار کتاب «برج قحطی» نوشته هادی حکیمیان، «تشنه لبان» نوشته حمید گروگان، «قصه های خواندنی مثنوی مولوی» بازنویسی جعفر ابراهیمی، «داستان های یک قل دو قل» نوشته طاهره ایبد در قالب طرح کتاب‌خوان مهر ماه ۱۳۹۶ برای استفاده علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، چهار کتاب‌ چهار کتاب «برج قحطی» نوشته هادی حکیمیان، «تشنه لبان» نوشته حمید گروگان، «قصه های خواندنی مثنوی مولوی» بازنویسی جعفر ابراهیمی، «داستان های یک قل دو قل» نوشته طاهره ایبد برای طرح کتاب‌خوان ویژه مهرماه ۱۳۹۶ از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور معرفی شدند.





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مهر ۹۶ ، ۱۷:۲۹
مهین آبیل کاظمی



محرم، ماه ایثار و از جان گذشتگی، ماه حماسه و شجاعت و جوانمردی و ماه ظلم ستیزی و مبارزه با ذلت است.   محرم ماه شور و شعور و عشق و فریاد است. ای ماه خون، دوباره می‌آیی و سکوت تاریخ را در هم می‌شکنی و بغض ناله را از حنجره‌ها آزاد می‌سازی.بانگ کاروانت به گوش می‌آید و عاشقان را دوباره به مهمانی فرا می‌خوانی. سلام بر حسین سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش. آن اصحاب شهادت طلبش که مصداق واقعی آگاهی و ایمان و شجاعت و فداکاری بودند، چه آن‌هایی که در رکابش به فیض شهادت رسیدند و چه آن‌هایی که پیش از عاشورا شهید شدند.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مهر ۹۶ ، ۱۷:۲۴
مهین آبیل کاظمی

به اطلاع همشهریان و دوستداران کتاب می رساند از روز اول مهر مورخ 1396/07/01 ساعات کاری کتابخانه به شرح زیر می باشد:


شنبه تا چهارشنبه: 7 صبح تا 6 عصر

پنج شنبه ها: 7 صبح تا 12 ظهر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مهر ۹۶ ، ۱۷:۱۷
مهین آبیل کاظمی

نمایشگاه دفاع مقدس گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس در محل کتابخانه عمومی نیمروز شهرستان زابل برگزار گردید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مهر ۹۶ ، ۱۷:۱۴
مهین آبیل کاظمی