کتابخانه عمومی نیمروز زابل


آخرین مطالب

معرفی کتاب دعبل و زلفا

شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۷، ۰۸:۳۳ ق.ظ

رمان دعبل و زلفا در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی ناشران جهان اسلام به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی معرفی و به نمایش گذاشته شد.



به گزارش آستان نیوز، رمان «دعبل و زلفا» اثری از حجت‌الاسلام و المسلمین مظفر سالاری، نویسنده رمان پرفروش «رؤیای نیمه شب» است که مورد تقدیر مقام معظم رهبری قرار گرفته و به چاپ شصت و هفتم رسیده که انتظار می‌رود «دعبل و زلفا» نیز این موفقیت را تکرار کند.
این اثر روایتی عاشقانه از آشنایی و زندگی پر فراز و نشیب دعبل خزاعی، شاعر اهل بیت(علیهم السلام) و همسر سازش‌ناپذیرش زلفاست؛ در این کتاب، مقاطعی از زندگی دعبل در زمان امام موسی کاظم(ع) و امام رضا(ع) به صورت داستانی کنکاش شده است.
در حقیقت، عشق میان او و زلفا بستری جذاب برای ماجراهای فراوان این رمان است که تلاش دارد بر اساس داده‌های تاریخی به بازسازی و بازآفرینی ماجراها و حوادث بپردازد.
موسسه جوانان آستان قدس رضوی با همکاری به‌نشر این کتاب 332 صفحه‎ای را در قطع رقعی با شمارگان 2000 نسخه منتشر کرده و به قیمت 300 هزار ریال در دسترس عموم مخاطبان و علاقه‌مندان قرار داده است.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۵
مهین آبیل کاظمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی