کتابخانه عمومی نیمروز زابل


آخرین مطالب

تجلیل از برندگان مسابقه دریای غدیر

چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۳۳ ق.ظ

مراسم تجلیل از 70 نفر از برگزیدگان  مسابقه کتابخوانی چهل در از دریای غدیر روز جمعه 7/8/95 راس ساعت 9:30صبح با حضور کلیه شرکت کنندگان در محل کتابخانه عمومی نیمروز شهرستان زابل برگزار گردید این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید وپس  ازخیر مقدم  مداح اهل بیت (ع)  به مرثیه خوانی وعزاداری پرداخت .

 همزمان در حاشیه این مراسم نمایشگاه تابلوهای مصور به مناسبت ماه محرم نیز برگزار شد . از دیگر برنامه ها  ی این مراسم می توان به نمایشگاه و فروشگاه کتاب و عرضه محصولات فرهنگی با بیش از 20 % تخفیف نیز اشاره کرد .

 همچنین در این مراسم  آقای دکتر ایمان پرست مولف  و نویسنده کتاب چهل در از دریای غدیر به بیان خلاصه ای از این کتاب پرداخت وبرگزاری این گونه  مسابقات کتابخوانی را بسیار با اهمیت وارزشمند توصیف کرد وخواستار تداوم اینگونه مسابقات کتابخوانی در کتابخانه های عمومی شهرستان با هدف تشویق بیشتر جوانان و نوجوانان به مطالعه و کتابخوانی  شد .

 گفتنی است مسابقه کتابخوانی چهل در ازدریای غدیر که به مناسبت عید سعید غدیر خم توسط اداره                     کتابخانه های عمومی شهرستان زابل در دوبخش شفاهی وکتبی بصورت آزمون برگزار شده بود که تعداد 70 نفر دراین مسابقه کتابخوانی شرکت نمودند منتخبین این مسابقه روز جمعه مورد تجلیل قرار گرفتند

در این مسابقه به تعداد 60نفر از شرکت کنندگان  بصورت کارت هدیه ، بسته و اقلام  فرهنگی تجلیل شد . 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۲
مهین آبیل کاظمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی